Ajoretki Sastamala-Siuro-Sastamala

Juks · 15.06.2015 18:44 · 21,905 näyttöä · 41 vastausta
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Täällä kun tuntuu olevan melko hiljaista niin voitas ottaa semmonen viime hetken nimenhuuto? Jos sais jotain käsitystä osallistujamäärästä? Lähinnä että tietää siuron päätä infota että kaikki mahtuu siellä laituriin. Itse olen noin klo 11 eteenpäin vammalan päässä luiskalla opastamassa.
juhtu juhtu
Basic
⭐ 713
Moikka.
Meiltä tulee yksi jetti, vaimoke vielä arpoo tuleeko kyytiin. Ja kaveri tulee toisella jetillä yksin tai kaksin. Ollaan paikkakuntalaisia.
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Hieno homma että tulee paikallisia myös. En täältä oikein jetteilijöitä tunnekaan.  :)
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Täältä tullaan ainakin parin jetin voimin vaikka meinaa kyllä ahistaakin. Ekana kärrystä rengas puhki. Tänään huomasin, että puoli kärryä saa hitsata kasaan huomenna. Eikä tuo jetti vieläkään oikein alhaalla toimi mutta yritetään selvitä noin kun ei aika riitä enää siihen.
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Oikeeta asennetta!  ;) Ja kenenkään ei tarvii pelätä että putoo kelkasta tai eksyy. Otetaan nippu kasaan riittävän usein ja jos jollekin tulee teknisiä ongelmia niin häntä varmasti autetaan.  :) Ja vauhti ei varmasti ole liian kova jos mä menen sparkilla keulilla.  ;D
Tim74 Tim74
Basic
⭐ 603
Täytyy mennä laiturille kahvikupin kanssa ajoporukkaa oottelemaan josko näkyisi.
Hyvää ajoreissua porukalle.

Oma edit: Hyvältä näytti useampi jetti ajossa
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Kiitoksia mukana olleille! Kyllä tämäkin harrastus on mukavampaa porukalla!  :D
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Kiitoksia myös täältä suunnalta. Kaikki sujui hyvin alku vastustuksesta huolimatta. Tosin vielä ei olla kotona niin ei parane kehua ;D
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Turvallista kotimatkaa! Se etu tässä on kun itse järjestää niin mulla on jo saunan pesässä valkea ja muutama saunaolutkin jo nautittu.  ;)

Edit:

Ja jos vaikka lohjalla vielä tänä kesänä?  ;)
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Katsotaan jos saisi tuon oman vehkeen vielä rokkaamaan kunnolla, niin voisihan sitä jonkinlaisen porukan vetäjäksi lähteä. Mitään en tälle kesälle lupaile, mutta mahdollisesti kuitenkin  :)
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Mä olen ainakin mukana! Yksinään kun ei tule lähdettyä oudoille vesille..
junther junther
Basic
⭐ 657
Kiitokset täältäkin. Kyllähän toi wokkipannu patistetaan vielä tänä kesänä suunnittelemaan toi Lohjan reissu  ;)
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Uhkailu, kiristys ja lahjonta... ;-)
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Edellä mainitut keinotkaan ei auta jos pistää vastaan tällä tavalla. Tänään kokeilin saada tuon vihdoin toimimaan ja ajattelin käydä koeajolla. No 10 metriä pääsin ja meni puolen nyrkin kokoinen kivi turbiiniin :( Ilmeisesti laskun aikana jäänyt ottoraudan väliin tms :- Koeajot jäi nyt toiselle päivälle.
tohtinen tohtinen
Basic
⭐ 740
Video tuolta päivältä:
https://youtu.be/kkZEk81OEAk
Juks Juks
Basic
⭐ 1624

Edellä mainitut keinotkaan ei auta jos pistää vastaan tällä tavalla. Tänään kokeilin saada tuon vihdoin toimimaan ja ajattelin käydä koeajolla. No 10 metriä pääsin ja meni puolen nyrkin kokoinen kivi turbiiniin :( Ilmeisesti laskun aikana jäänyt ottoraudan väliin tms :- Koeajot jäi nyt toiselle päivälle.

Pakko kyllä myöntää että sulla tää harrastus vastustaa melkosesti!  Ootko jo miettiny että jos vaihtais siihen jooga suppilautaan?  :D
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Ei oo käyny pienessä mielessäkään lajin vaihto 8) Hyvä että saatiin vielä pidempikin versio videosta ihailtavaksi, hyvältä näyttää.
Tim74 Tim74
Basic
⭐ 603
Millaista matkavauhtia muuten piditte ? Tuolla matkalla ois saattanut seisottavalla mukana ollessa olla jalat makaroonia  :o
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Semmosta kuuttakymppiä mentiin.
Wokkipannu Wokkipannu
Basic
⭐ 804
Ajellaankos tänä kesänä sastamalassa 8)