Olen teettämässä muovista kulutusrengasta. Mikä olisi oikea välys impellerin ja kulutusrenkaat välissä?
kulutusrenkaat teettäminen, millä välyksellä?
harossi
· 21.09.2015 09:25
· 8,778 näyttöä
· 8 vastausta
Joo POM-muovista tosiaan tulee kun nailoni turpoaa vedessä. Sillä tuo pitää teettää kun impelleristä lähtee samalla noin milli sorvissa pois pikku kuluman takia. Ei löydy oikean kokoista muuten. Kokeillaan eka tota muovista, jos ei kestä kauaa niin sitten tehdään jostain muusta materiaalista.
Onko muuten tietoa, että pystyykö js kawaan vaihtamaan pelkän kulutusrenkaan vai onko uusittava se koko pumpun etummainen lohko?
Bike worldissä hintaa pumpun etuosalle oli 541€.
Vanha kulutusrengas on kuin vasaralla hakattu ja rupes ottamaan impelleriin kiinni.
Luulen että siellä pumpun kuoren ja kulutusrenkaan välissä on alkanut alumiini hapettumaan ja turvottanut sen renkaan ihan muodottomaksi.
ebayssä näyttäisi olevan käytettyjä, mutta sama juttu saattaa käydä niillekin.
Rst impelleri pitäisi myös hankkia. Miten se kannattaa valita? Tarjolla tuntuu olevan oikeastaan vaan kahta eri nousumallia 15.5 ja 13-18.
Bike worldissä hintaa pumpun etuosalle oli 541€.
Vanha kulutusrengas on kuin vasaralla hakattu ja rupes ottamaan impelleriin kiinni.
Luulen että siellä pumpun kuoren ja kulutusrenkaan välissä on alkanut alumiini hapettumaan ja turvottanut sen renkaan ihan muodottomaksi.
ebayssä näyttäisi olevan käytettyjä, mutta sama juttu saattaa käydä niillekin.
Rst impelleri pitäisi myös hankkia. Miten se kannattaa valita? Tarjolla tuntuu olevan oikeastaan vaan kahta eri nousumallia 15.5 ja 13-18.