Jauhesammutin

Tuomas L · 08.06.2009 08:10 · 7,478 näyttöä · 10 vastausta
Tuomas L Tuomas L
Basic
⭐ 1024
Tarviiko olla? Edit: Tai mela ja äyskäri? T
G-0-D G-0-D
Owner
⭐ 2915
Sammutin ei ole pakollinen. Muista en oo ihan varma, mutta aina on äyskä ja pikkuinen teleskooppimela mugana :) J
Tuomas L Tuomas L
Basic
⭐ 1024
Okei. Ootko löytäny hyvää paikkaa noille? Takasatulan alla, välijäähyn ja rungon välissä olis ainakin tarpeeksi pitkä onkalo B-kaupan teleskoopille. T
G-0-D G-0-D
Owner
⭐ 2915
Se mela just Beelteema kaupasta mahtuu sinne eteenkin. En muista menix jopa sinne reunaan kaukalon alle vai oliko jossain bensatankin päällä. :) Piti jopa laittaa ne kiinnikkeet viime kesänä mut sit jäi... :) ja toisaalta tais melakin olla muutaman reissun auton takapenkillä :) J
SamuliR SamuliR
Basic
⭐ 943
Oon mietiskelly tätä että tarviiko olla sammutin vai ei? Tos kaikenmaailman sivuja kun lueskelin nii mun tulkinta olis et pitäis 2 kilon sammutin olla, ei sitä tosin itseltäkään löydy. Mites on?
G-0-D G-0-D
Owner
⭐ 2915
Helsingin poliisi sanoi minulle ettei tarvitse... tiedä nyt sitten mikä on tosiasia ;)
SamuliR SamuliR
Basic
⭐ 943
Tos kun tutkiskelin nii tuli vastaa et olis joku poikkeus määräys vuodelt 97 et ei tarvis olla. En kyl löytän siit mustaa valkosel, tai milläkään muulla väril  ;D No jos jonkun virkaintosen mielest se tarvii olla nii taitaa tulla 35€ sakkoo et ei se konkurssii aja.
G-0-D G-0-D
Owner
⭐ 2915
kertokaa jos saatte sakon / olette saaneet tänne.
Tume Tume
Basic
⭐ 810
Ei tarvitse olla, sanoi Savonlinnan liikkuvanpoliisin jettipartio. ;D
SamuliR SamuliR
Basic
⭐ 943
nonii uskotaa ettei tarvi, mut ihan mielenkiinnost onkos joku löytän jotaa faktaa jostaa? vaikka finlex:istä tai jostaa?
Ville Raisanen Ville Raisanen
Basic
⭐ 867
Täällä faktaa, katsokaa 2 §: http://portal.fma.fi/portal/page/portal/fma_fi/tietopalvelut/lait_saadokset/tiedotuslehdet/tiedotuslehdet_93_99/1997_11.pdf