Noonni!!
Romut tuli engelmanneista ja heti pääsi taas ahertamaan, voin kyllä sanoa että nyt on ruuvattu niin paljon ettei enään halua ruuvata hetkeäkään..
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i5.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
Pääsikin siitä sitten sitä kantta asentamaan, ja siinä vielä kylkiäisenä tuli viesti että muista mitata squish, no työtä käskettyä
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i1.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
eli tinalanka paikoilleen, kansi paikoilleen ja manuaalinen pyöritys
Tulos ei paljoa innostanut koska mitattu squish oli 0,6mm ja pienin sallittu on mielestäni vähimmillään 0,8mm kuitenkin mielummin yli 1mm
...
Soitto englantiin ja kysymystulvan kautta selvisi se minkä tiesinkin eli squish on liian pieni. Hieman sitten syletti siinä kohtaa.
Tilasin uudet palotilat pikapostilla samaisesta paikasta
Ongelma siis johtui siitä että kun kukaan ei tee 86mm männille valmiita palotiloja niin kundin oli pitänyt hatusta arvioida että miten se voisi olla.
Tämä on ymmärrettävää.
No siitä pääsi kuitenkin jatkamaan koska periaatteessa oli mahdollisuus saada laitos harjoitusleirille mukaan.
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i7.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
pientä asemointia havaittavissa.
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i4.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
No aloin sitten kehittelee noita jäähdytys letkuja paikoilleen ja jouduin toteamaan että mulla on pakosarjassa yksi liitos liian vähän ja taas pääsi purkamaan konetta että saa sen sorvattua sinne paikoilleen
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i7.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
Perjantai sitten sain uudet palotilat postilla suoraan jettitallille
ja sain siis koneen kasattua lppuun asti tai ainakin lähestulkoon
Lauantai meni myös puolipäivää vielä viimeistellessä kun rontti ei anna minkään mennä helpomman kautta, joutui lyhentelee pakoputken ja pakosarjan liitosputkea, pumppua ei meinannut saada paikoilleen jne.
Tässä kuitenkin lopputulos
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i9.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i9.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
Ja tässä vielä ensikäynnistys
20130518142637Tarina toki jatkuu että sain laitteen vesille
ja pääsin tekee sisään ajoa, ajoin joku 10 min ja totesin että mulla meinaa ohjauslevy irrota ja palasin rantaan kyselee siis että oisko kellään mutterilaatikkoa. Ei ollut.
Sillä aikaa mun jetti oli alkanut omia aikojaan starttailemaan
onneksi oli ripeitä ukkoja lähistöllä ja ne oli mennyt nykii narut irti
se ei jeesannut niin ne irrotti akun navat
..
olin hieman ihmeissäni siinä kohtaa
selvisi että mun (uusi) solenoidi on paskana..
Onnistuin myös ottamaan savut jostain kohtaa sähköboksia ja sain sitten rikottua joko cdi boksin tai puolan.
Enään tänään ei jaksanut enempää ruuvata niin selvittelen asiaa sitten loppuviikosta tai jotain.
Ajotuntumat kerron jahka olen saanut sisäänajot hoidettua.