Freestyle kokoontuminen syyskuun 6 - 8 viikonloppu hangossa

eyeless · 29.05.2012 19:59 · 11,004 näyttöä · 16 vastausta
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Elikkä tarkoitus ois ottaa joku pieni muotoinen kokoontuminen, tai siis toisin sanoen minä ja kaveri ollaan menossa joku viikonloppu hankoon ajelemaan, tarkoitus ois tietty olla siinä se pari päivää ja ajella ympyrää..

Toi freestyle on täysin viitteellinen tässä tapauksessa eli kaikki vaan tervetuloa mutta meidän seisottavilla ei lähetäkään kruisailemaan kauhean pitkälle eli jos on kruisailu reissua mielessä niin tää ei ole se tapaaminen..

Mitään ei ole lyöty lukkoon, mutta varmaan niillä ajankohdilla kun alkaa pystyy ajelemaan ohuella märkäpuvulla tai kokonaan ilman, eli kuukauden tai kahden päähän menee.

Osoite ei ole yleisessä jakelussa ja sitä ei saa ennakkoon.

Eli ei muuta kun innostusta kassiin ja alatte valmistautuu tuollaiseen kokoontumiseen.. käytännössä katsoen tämähän on vain sitä että me kokoonnutaan jotta voidaan jakaa osaamista ja kokeilla muitten laitteita  ;D
tänne voi ilmoitella innostuksestaan
Matti H Matti H
Basic
⭐ 920
Jos menee Heinäkuulle ni Turusta vois olla parikin tulijaa. Minä ja Serkkupoika. Kesäkuu on jo aivan buukattu
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
pidetään mielessä kun aletaan tarkemmin suunnittelemaan tätä
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Noniin aletaan sitten miettimään tällekin sopivaa ajankohtaa
nyt saa ehdotella mikä viikonloppu sopisi parhaiten kaikille, itse ajattelin 27 -29 heinäkuuta, miltäs tollainen kuulostaisi?
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
nostoa aiheelle, ei mitään vastalauseita tai muutakaan tullut toistaiseksi ?
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Jep eli muutetaan tätä päivämäärää noin kuukaudella eteenpäin syynä raskaan puoleinen kaluston vajaus.. Oma ei ole mitenkään valmiina tohon ekaan päivämäärään mennessä ja toinenkin on korjaus-sarjaa vailla vielä toistaiseksi..

Eli uusittu päivämäärä olisi sellainen kun 24-26 elokuuta

sori tämä vatvominen ja toivottavasti te ketä suunnittelitte tulevanne saatte tän muutettua kalenteriin..

-ile
Matti H Matti H
Basic
⭐ 920
Moro

ois häät 25.8 eli mulla jää ainakin väliin.

Matti
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
no mitenkäs sitten syyskuun puoli?
toistaiseksi kun ketään ei ole varsinaisesti ilmoittautunut mukaan niin katotaan pidetäänkö edes mitään tapaamista... ajatus ainakin itsellä että tampereelle ja mänttään olen menossa tapaamaan jetteilijöitä jahka oman laitteeni saan kasaan jos ei muuta tapaamista pidetä..

tombero tombero
Basic
⭐ 1028
voisin tulla mukaan jos vaan saan hommattua jettiä siihen mennessä... saisinpahan kysellä kaikkea turhaa ja muuten jauhaa shaibaaa
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
otetaan vaan kokoontumista, paikka ehdotuksia voi heitellä tähän aiheen alle

mä voin heittää että jos merelle halajaa niin hangossa voisi tavata, siellä on yksi sopiva ranta ;)

noin muuten aihehan on vuoden vanha että päivämäärätkin voisi miettiä uusiksi
tombero tombero
Basic
⭐ 1028
Jetti hommattu ! ja hankokin kuulostaa hyvältä ;) keksikää jotain aikatauluu niin pistän kalenteriin ylös !
Saukkone Saukkone
Basic
⭐ 683
Howdy,

jetti läjässä ja hanko kuulostaa hyvältä.

Elokuussa ei oo suuremmin muita menojakaan paitsi vaimon synttärit 6.8 eli se seuraavaa vknloppu menee varmaan niihin.

Onko muuten ideana olla mestoilla yötä ja nauttia ehkä muutama pilsneri ?
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
nonni tämänhän voisi todenteolla sitten valmistella.. ajankohtana ois ehdotuksina elokuun loppu varmaan optimaalisin.
eli viikonloppu 23.8-25.8 tai syyskuun eka viikonloppu 6.9-8.9
elokuun vika viikonloppu on kisat luvialla ja mahdollisesti siellä tarttee käydä hillumassa avustajan ominaisuudessa

tarkoitus ainakin itsellä yöpyä että saa sen pari päivää sitten ajaa niin paljon kuin vain jaksaa (ja ottaa sen muutaman alkkiksen siinä iltasella).

äänestystä? ajatuksia?
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
nonni kun vastauksia ei sen kummemmin kuulu niin laitetaan itse sitten päivitystä, eli alustavasti tämä olisi sitten syyskuun ekalla viikonlopulla eli 6 - 8 päivämäärillä

paikka on hanko ja lähempänä ajankohtaa postaan tarkemman osoitteen
hiekkaranta mihin mahtuu telttaa ja kalustoa (siis jettejä)
autot saa lähistölle ja vehkeiden siirtely onnistuu kun käytössä on mönkkäriä ja kärryä.

päivittelen asiaa myös facebookkiin kun siellä tuntuu ihmiset enemmän hilluvan kuin tällä palstalla, eli jos kiinnostaa niin laittakaa liittymis pyyntöä
https://www.facebook.com/groups/431424116882242/
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Ja muistutuksena eli tämäkin lähestyy ja paikka on selvillä, faceen tulee parin päivän sisään kuva biitsistä

onko lisää halukkaita lähtee mukaan? Tällä hetkellä olisi vissiin viisi henkeä lähdössä...
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Tämännäköinen paikka olisi tarjolla ;)
🖼️Kuvaa ei löydy — palvelu i4.aijaa.com ei enää tarjoa kuvaa.
eyeless eyeless
Basic
⭐ 3661
Nytten viikonloppuna sitten on tuo kauden päätös Freestyle kokoontuminen, mukaan vaan jos on vähänkin mielenkiintoa, me ollaan mestoilla pe -su.
Lähelle pääsee kun tulee krogarsvägen Hanko, sieltä kääntyy hiekkatie mihin laitetaan joku maamerkki kun sinne asti päästään.
Mulle voi kanssa soittaa jos on jotain kysyttävää 041 4582696

-Ile