ko tulis vain osat niin pääsis täälä Ivalossa tulva jokeen suihkaamaan... 8)
Kevät lähestyy, kuka ekana vesillä?
eyeless
· 03.03.2013 20:04
· 16,411 näyttöä
· 30 vastausta
vois kyl selvittää ton määräyksen antajaa ja käydä kameran kans ottaa haastattelun.. Esim täälläppäin, jos jetillä lähet, niin hyvä, että kesässä tulee toinen vastaa.. Ehkä 1 jostain 50 veneilijästä on jetteilijä ja jetit nyt sitte kieltoon. Mikähä etuoikeus noilla veneilijöillä sitten on?
ps. Oli aika reteetä viimevuonna, ku joku tuli huutamaan mulle aalloista, ku mereltä tulin ja rantauduin. Hetki naureskelin vaan, että kyl on nii hirveet aallot, että onneks ei kellekkää käynny mitään. No hetken päästä tollanen princess 56 tulee perälaahaten ja teki varmaa +60cm pienen vaahtopään. Totesin, että tuohan ei sitte haittaa ketään yhtään. Ni rupes sellanen vanha pariskuntaki huutamaan sille äijälle, et painu helvettii, että miten jaksat näin kauniina päivänä edes pysähtyy valittamaan ;D
ps. Oli aika reteetä viimevuonna, ku joku tuli huutamaan mulle aalloista, ku mereltä tulin ja rantauduin. Hetki naureskelin vaan, että kyl on nii hirveet aallot, että onneks ei kellekkää käynny mitään. No hetken päästä tollanen princess 56 tulee perälaahaten ja teki varmaa +60cm pienen vaahtopään. Totesin, että tuohan ei sitte haittaa ketään yhtään. Ni rupes sellanen vanha pariskuntaki huutamaan sille äijälle, et painu helvettii, että miten jaksat näin kauniina päivänä edes pysähtyy valittamaan ;D
tosta lehtiartikkelista kannattaa selvittää kenen käsialaa se on ja onko siinä mitään totuusperää
koska samat säännöt pitää silloin päteä myös veneisiin, merialueella ne ei voi kieltää ajamista paitsi ymmärrettävästi luonnonsuojelualueilla.
toi voi myös olla jonkun toimittajan omaa paskan jauhantaa, mutta kyllä pistää vihaksi
koska samat säännöt pitää silloin päteä myös veneisiin, merialueella ne ei voi kieltää ajamista paitsi ymmärrettävästi luonnonsuojelualueilla.
toi voi myös olla jonkun toimittajan omaa paskan jauhantaa, mutta kyllä pistää vihaksi
Sama täällä. Uistelubusteria painaa väylällä niin paljon ettei meinaa sekaan mahtua. Ja ärsyttää toi "vesiskootteri" se on Vesijetti! Vesiskootteri on semmonen vanha perämoottori malli. Ne tosin voiskin mun puolesta kieltää. ;D
jospa tässä lehtijutussa tarkotettiinkin vesiskoottereilla niitä vanahoja vesiskoottereita ;)

Joutaavatkii pysyä poissa vesiltä ;D
...noi on just niitä ihmisiä jotka inisee joka asiasta. Oli asiat hyvin tai huonosti ni koskaa ei oo hyvä.
Näyttää vaa bodipeukkua ja puristaa jetistä kaasukahvan pohjaan 8)
Niin kun porukat on jo todennut niin juttelin juhannuksena puumalan meripoliisin kanssa ja kyselin asiatsa ja hän sano että ihan samat lait mulla on ompa se sitten seisottava tai istuttava jetti.. ja jos joku poliisi tulee sanomaan ettei vesiskoottereilla ei saa ajella niin sanoo vaan että: Huh... Onneks mulla on jetti... Kyllä nyt vituttais jos olis skootteri. ;D

anteeksi kielenkäyttö, mut alko vituttaa heti aamusta 8)