Luulis että noihin sais impellereitä aika halvalla jos haluaa ensin kokeilla onko tarvetta (uskon kanssa että on suurikin tarve koska toi 550 on aika laiska peli vakio motilla ja pumpulla)
kuinka paljon heppoja luulet että tosta irtoaa kun on valmis..
Mulle sanottiin jenkeistä että jos on 144mm magnum pumppu ja noin 100-150hp pitäis impelleri olla 10/16 nousulla
ja mun tapauksessa kun on 140mm magnum pumppu pitäisi nousun olla 14/19 sillä 10/16 pyörisi aivan liian helposti..
eli 4mm isommalla pumpulla setup on ihan eri.. ja sun tapauksessa ero on vieläkin isompi
jos mä tekisin tota niin saattaisin EHKÄ kokeilla jopa esim 750 pumppua vakio impellerillä (jos käy keskenän)
Kawissa oli muistaakseni 140mm pumppu paskalla alumiini impellerillä
Jäis ainakin tilaa päiuvittää myöhemmin impelleri jos haluaa.
kuinka paljon heppoja luulet että tosta irtoaa kun on valmis..
Mulle sanottiin jenkeistä että jos on 144mm magnum pumppu ja noin 100-150hp pitäis impelleri olla 10/16 nousulla
ja mun tapauksessa kun on 140mm magnum pumppu pitäisi nousun olla 14/19 sillä 10/16 pyörisi aivan liian helposti..
eli 4mm isommalla pumpulla setup on ihan eri.. ja sun tapauksessa ero on vieläkin isompi
jos mä tekisin tota niin saattaisin EHKÄ kokeilla jopa esim 750 pumppua vakio impellerillä (jos käy keskenän)
Kawissa oli muistaakseni 140mm pumppu paskalla alumiini impellerillä
Jäis ainakin tilaa päiuvittää myöhemmin impelleri jos haluaa.