Uusia jäseniä näyttää tippuvan tasaiseen tahtiin, ei muuta kun tervetuloa vaan palstalle!
Tänne voitte heittää vaikka jotain tietoa itsestänne jos ei muuten ole keskustelun aiheita mielessä
ite olen ajellut jeteillä sellaisen 6 tai 7 vuotta, ei ole enään tarkkaa varmuutta milloin harrastus alkoi. Ensimmäiset ajot oli kawan 550 seisottavalla mikä pitikin heti ostaa itselleen ja sillä meni ensimmäinen kesä, sitten kun oli liian tylsää ajella itsekseen hommasin toisen samanlaisen millä sai sitten kaverit ajella ja niiltä tiimoilta vieläkin samaisen henkilön kanssa näitä ropataan...
Tähän päivään mennessä mulla on ollut 10 eri jettiä joista jäljellä on vielä projekti laitteeni Rontti (ks. projektit osio) sekä inspiraatiota odottava waveblaster 1 eli 1 paikkainen istuttava..
Testaamaan olen päässyt jo jos jonkinmoista laitetta, seisottavilla (tehdastekoisilla) olen kaikilla muilla paitsi 300 ja 650 kawalla ajellut (yksi 650 on raatona odottelemassa vajan takana) ja istuttavilla on tullut jonkin verran mutta kuitenkin vähemmän rundattua..
Noin muuten harrastan omaksi ilokseni vaikkakin olen ollut mukana kilpailutoiminnassa, kisailu ei ole vielä iskenyt otettaan muhun mutta mukavaa sakkia siellä pyörii ja mekaanikon ominaisuudessa olen myös ollut ulkomaan kisoissa jeesaamassa..
Ei mulla muuta tule mieleen kun ajorikasta kesää 😉
-ile
0_o o_0 O_O ^_^
Kädet aina vahingossa eksyneenä konehuoneen puolelle..
Seisottavien 2tahtien parissa vilisijä
~~ Team Free Try ~~
Pistäppä sitten waveblasterista projektitopicci pystyyn, imo hienoimpia istuttavia mitä löytyy! 😀
katotaan josko sitä saisi jotain sille aloitettua sitten talven aikana.. toistaiseksi voisi keskittyä ihan tohon ajamiseen 😉
0_o o_0 O_O ^_^
~~ Team Free Try ~~
jäsenet lisääntyy mutta kukaan ei uskalla kirjoittaa mitään..
0_o o_0 O_O ^_^
~~ Team Free Try ~~
Koko ikäni harrastanut moottori pyöriä.Ensiksi crossipyöriä ja sitten bomber henkisiä katupyöriä.Nykyisellään ikää jo sen verran päällä joten ettei jaksa olla niin aktiivinen pyöräilijä.Mutta nousee se keula vieläkin mutta harvemmin 8)Toinen intohimo on ollut sukellus ja veneily sekä rc lentokoneiden/kopterien kanssa puuhailu.
Jetteily on ollut aina mielessä ja joka kesä tullut jostain jetti taiottua lainaksi muutamaksi päiväksi,ja tänä vuonna oli aika ostaa oma jetti.Pitkien pähkäilyjen ja Amerikanfoorumien lukemisen jälkeen päädyin sea doo gtr 215 malliin 2013 ja olen todella tykännyt todellinen allrounderi ja saa myös päästettyä höyrytkin ulos halutessa.Seisottavaa olen haaveillut johtuen crossitaustasta mutta perhesyyt pakottaa istuttavaa 8)Mutta ehkä jonan päivänä 8)
Kerran sitä vaan täällä ollaan ja eletään joten miksi ei...
perhesyihin on hyvä hyödyntää sitä istuttavaa mallia, jos et vielä ole käynyt seisottavaa kokeilemassa niin kannattaa varautua siihen että mikäli kokeilet niin seuraavan viikon sisään on jo oma haettava 😉
Joo ei paljoa anna perheelle armoa toi seisottava kun kikkailu vie miehen mennessään
0_o o_0 O_O ^_^
~~ Team Free Try ~~
Näin oon sen funtsannutkin 8) joten poissa silmistä poissa mielestä taktiikka sopii tähän juurikin hyvin.
Mutta joskus hommaan kyllä kunhan ensin saa jetin,veneen,uuden hirsitalon maksettua :'(
Vaimo ollut todella innoissaan kun ostin uuden veneen (buster xl) viime kesänä ja tänä kesänä jetin ja teetätin prätkään 2000e rempan puhumattakaan rc lentokoneista 8)
Ja talo valmistuu jouluksi ;D
Kerran sitä vaan täällä ollaan ja eletään joten miksi ei...
Mulla ensimmäistä kesää jetti, Kawa ultra 250x.
Pikkuhiljaa opettelen omaksi iloksi ajamaan.
Muut vesiharrastukset on kilpaveneily. Sitä sitten vähän vakavemmin 😉
Olen tällä kaudella Offshore 3c luokan veneessä kartturina.
Jos joku sattuu kisoja kattomaan, voi tulla moikkaamaan.
Ajetaan veneellä c-222
Tervetuloa vaan palstalle ja jetteilijöiden pariin!!
kuulostaa siistiltä puuhalta toi kilpaveneily, onko miten teillä kisoja ja missä (onko jotain kisakalenteria?)
0_o o_0 O_O ^_^
~~ Team Free Try ~~
Kilpaveneily kausi alkaa olla puolessa välissä
Kilpailukalenteri : http://www.spv.fi/index.php?sivu=35432
Siinä on sekä offshore että ratakisat
Viikon päästä meillä on (20.-21.7.) Uudessakaupungissa EM-kisat
ja viikko siitä eteenpäin Kotkan meripäivien yhteydessä SM-osakilpailu lauantaina.
Imatralla elo/syyskuun vaihteessa kaksi kisaa (varikko kylpylän rannassa)
Ei muuta kun varikolle kalustoa tutkimaan 😉
Kotkan meripäivillä on tarkotus tulla käymää, joten jos reissu sattuu samalle ajankohalle, 27.7, niin pitää kyllä tulla vilkasee kisoja kelivarauksella
Sea Doo GTX 4 tec 2002
Kawasaki 750 SXi Pro 1998
Kotkan kisan startti on klo 12 ja varikko on kuusisessa (300m sapokasta eteen/merelle päin)
Moikka,
Jetteilystä uutta harrastusta ?
Kävin tänään ajankuluksi BRP/Kawa liikkeessä ja sattumalta siellä oli uusi Kawan Ultra 300x. Pitihän siinä käydä myös istumassa, koska petroolipäätä kaikki moottorikäyttöiset vehkeet aina kiinnostaa.
Noh, myyjän kanssa juteltiin niitä näitä ja todettiin, että tässäkään lajissa ei kukaan yksin jaksaa kauaa pörrätä kuten ei kelkkailussakaan.
Petroolipään tallista siis löytyy tällä hetkellä kelkkaa, moottoripyörää ja vähän kaikenlaista vehjettä, mutta vesijetti siis puuttuu.
Pieni innostus heräsi tänään, että josko sitä vielä jettikin pitäisi hankkia, kun kerranhan täällä vain eletään.
Ongelma on vain se, että keltään kaverilta ei löydy jettiä vaikka muita härveleitä (moottoripyöriä, kelkkoja, mönkkäriä jne.) kyllä löytyy. Eli kun ei ole tuttua porukkaa niin kynnys uuden vehkeen ja harrastukseen on suuri.
Kaikissa härveleissä mulla on se yhteinen nimittäjä, että pitää olla tehokas, eikä mikään alitehoinen vessa josta tulee vain paha mieli.
Mitään en näistä jeteistä tiedä ja koko alue on täysin tuntematon. Pieni kipinä kytee, että josko sittenkin ?
Tervetuloa vaan hyvän harrastuksen pariin, kyllä ajokavereita löytyy, riippuu tietenkin missäpäin suomea asustat ja kuinka pitkälle olet valmis lähtemään ajamaan 🙂
Kiitos juu Etelässä vaikutetaan ja pitkätkään siirtymät auto+kärri ei ole ongelma hyvän asian puolesta 🙂
Onko täällä yleisesti ollut kimppalähtö ajelukutsuja kesällä vai miten porukka kokoontuu ?
Latest Post: Artic cat Tigershark 770 Our newest member: Aki Mustonen Recent Posts Unread Posts Tags
Forum Icons: Forum contains no unread posts Forum contains unread posts
Topic Icons: Not Replied Replied Active Hot Sticky Unapproved Solved Private Closed