Konnichiwa 8) 8)
Nyt oon ollu ahkera ja reipas.. ;D
eka sain ton mönkkärin raadon mettäkuntoon polttopuiden hakua varten ja sitämyötä tietenkin talliin tilaa
Panzarin teko olikin yllättävän helppoa ja nopeaa, toki erillisjousitettu peli ja sen myötä lähes suora pohja
ei oo perämötiköitä yms
Etrasta 8mm paksua tarkoitukseen sopivaa levyä 1200mm x 2000mm. eka tein sapluunan jonka mukaan sitte leikkasin itse panssarin
Sitte vaan itsseporautuvilla kiinni ja zäps..
Ketjutkin sovitin paikoilleen

Laminointi oli ihan mukavaa kulmista huolimatta, rauhassa kun tekee niin ei oo hätiä mitiä ;)
Kaikkialle tuli ensin kerros hajakuitua (300g/m2) sitten tota punottua roving mattoa (600g/m2) ja sitten vielä 2kerrosta hajakuitua.. Jalkakotelot sai noin 5kerrosta eli hiukan vahvempi kuin muuten.
Tässä ensimmäinen kerros kuitua lattiassa ja toisessa kyljessä

Roving matto ensimmäisen hajakuitu kerroksen päälle.. Luulisi antavan kestävyyttä kummasti

Onneksi tuo laitos on pieni ja kevyt siirrellä, oli meinaan tosi helppo kuiduttaa kotelot kun käänsi koko sorsan kyljelleen

Tuossa on lattiassa ja toisessa kyljessä yht 4 kerrosta mattoa ja toisella puolella vajaa 1 kerros.
Jalkakotelon "lipan" paksuudesta toiseen verrattuna näkee että mattoa on sinne laitettu ihan tarpeeksi

Siinäpä molemmat puolet ja lattia valmiina..
Itse olen tyytyväinen jälkeen ja laatuun ja uskon että jopa kestää :)
Toi perä vaatii vielä työtä jotta siitä saa kestävän, täytyy leikkaa noi ylimääräiset pois hioa ja kuiduttaa se..
Mutta siitä lisää myöhemmin

Kaikenkaikkiaan alkaa mopo hahmottua.. ja ihan kivalta näyttää oikeestaan todella kivalta 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Olis jo kesä