Aloittaako vai eikö aloittaa ja millä jetillä

Kalle · 02.03.2014 14:51 · 20,198 näyttöä · 27 vastausta
hietsu84 hietsu84
Basic
⭐ 572
Hei. Sulla kun näyttää olevan paljon tietoa spark laitteesta Onkos mahdollista laittaa 60hp niin 2 eri boksia. Pystyisko sillä huijaamaan huoltoa. Aina laittais huoltoon toi vakio boksin ja huollon jälkeen laittais sen 110hp. Onkos tälläinen mahdollista?
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Eli se vakio ohjainlaite ohjelmoidaan uudestaan ei vaihdeta siis koko boksia. Periaatteessa on mahdollista vaihtaa aina huollon ajaksi vakio ohjelma mutta siihen tarvitaan ohjelmointilaite. Joka ei ole ilmainen. Jos lontoo taittuu niin kannattaa tuolta greenhulkilta lueskella tuosta ohjemoinnista lisää. Mutta teoriassa on mahdollista muuttaa jetti vakioksi huollon ajaksi mutta käytännössä kallista ja hankalaa.
hietsu84 hietsu84
Basic
⭐ 572
Perjantaina saa hakea sparkin kaupasta. Laitoin 60hp itelle. Ajetaan nyt tää eka vuosi ja sit vois aatella sitä päivitys pakettia. Just sain tänään tehtyä huolot vanhoihin jetteihin ja tilasin samalla yamahaan uudet sylinteit ja männät. Et kesää odotelles kovasti.
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Saako kysyä mistä kaupasta ostit? Ja otitko mitään lisävarusteita? Mä ostin uuden 3up:in ja ajattelin ainakin etuboksin ja trimmin siihen lisätä.  :)
hietsu84 hietsu84
Basic
⭐ 572
Heimolta hommasin. Ja otin etuboksin ja pressun siihen.
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
No niin nyt on uusi lelu kotona. Mä ostin kanssa sen etuboksin kun eihän tuossa ole muuten mitään säilytystilaa.

En ole vielä käyny ajamassa mutta ohjaus tuntuu kauheen jäykältä tossa kuivilla ja mokoma vikiseekin vielä. Mahtaako olla normaalia?
hietsu84 hietsu84
Basic
⭐ 572
Mä käyn perjtaina hakemassa jetin. Otikkos sä 90heppasen? Mul tulee se 60.
Juks Juks
Basic
⭐ 1624
Joo on toi 90heppanen. Tai noi kolmepaikkaset "möhköt" on aina 90heppasia. Itsellä oli tarkotus kanssa ostaa tuo 60heppanen ja siihen pakkikauha mut sain niin hyvän tarjouksen tosta 3upista että lähti sitte mopo tai oikeestaan jetti käsistä.  ;D